dimarts, de setembre 12, 2006

Petita crònica de l'11 de setembre de 2006

Començaré la crònica dient que el dia 10 a la nit (allà a les dotze...) estavem amb uns quants companys de l'Assemblea a la Plaça de Can Dachs de La Garriga, ja que s'hi celebrava l'homenatge a la Senyera. Durant tot el dia hi havien hagut actes i en aquell moment s'estaven repartint els premis del concurs de ball de Sardanes. Cal dir que el grup on ballaven mons pares i la mare de la Berta van quedar tercers.
Bé doncs, ordenadament, vam anar sortint totes les entitats del poble amb el ram de flors (força orginials alguns cal dir) i vam fer la ofrena.
Fins aquí molt bé , sinó fos que l'endemà ens haviem de llevar a les sis i mitja del matí per agafar el tren a les set i quart, per anar a Barcelona.
Quan va acabar tot ens vam despedir i vam quedar l'endemà a l'estació de tren.

Em vaig llevar si, però la meva sorpresa va ser quan vaig veure en el rellotge del despertador: 07:18.
No podia ser, havia perdut el tren XD. Vaig trucar al Palomo que ell si que l'havia agafat, i em va dir que, per sort meva, no era l'únic que l'havia perdut, la Berta també havia corregut la mateixa sort. Així que vaig trucar-la i vam quedar de nou a l'estació.
Després del viatge de tren amb una conversa dubtosa per la son acumulada de dies enrera que portavem, vam arribar a Barcelona.

Ens vam trobar amb el Palomo i els altres i vam anar a esmorzar XD.
Seguidament ens vam dirigir al carrer Ferran amb Avinyó, en el qual celebrariem un Homenatge a Gustau Muñoz, un revolucionari que va ser assassinat per la Policia l'11 de setembre de 1978.

Després d'uns quants parlaments (entre ells en Roger de l'AJFG) vam començar un cercavila / manifestació fins el Fossar de les Moreres, on hi havia la ofrena floral i van haver-hi altres parlaments.
Vam passejar-nos tot observant les diferents paradetes que hi havia i , cap allà a la una va començar una manifestació organitzada per "Rescat" pels Presos. Aquesta acabà a la Plaça de Sant Jaume.

Després tothom va anar a dinar, o als dinars organitzats per MDT o Maulets o a qualsevol altre lloc, ja que hi havia molta gent.
Nosaltres concretament, quan vam acabar de dinar a un bar/pizzeria ens vam dirigir a la Plaça Urquinaona, menys en Roger que va agafar el metro a Jaume I puix que aquella tarda també llegiria un manifest i s'havia de preparar.
Ens vam apalancar a la gespa. I anavem veient que la plaça s'anava omplint de gent. A poc minuts per les sis la manifestació unitària va començar a caminar.
La manifestació es va dirigir, de nou, cap al Passeig del Born a tocar del Fossar.
Allà es van fer diversos parlaments, de totes les organitzacions que hi formaven part: Endavant, Maulets, CAJEI, etc. I també del SEPC, el nou sindicat d'estudiants resultant de la unió de la CEPC i l'Alternativa Estel: Una noticia molt bona. Els estudiants amb una sola veu!
Abans he dit que en Roger també havia de parlar a la tarda. Per no posar una foto de cada persona que va parlar , poso una en la qual hi surt en Roger, ja que el coneixem^^
En acabar els parlaments es va entonar la Internacional i Els Segadors.

Total, una jornada plena i de la qual en trec una valoració molt positiva, sobretot pel fet dels actes conjunts, fent que agafessin més força tots ells.

"Curiosament", ni a l'AVUI ni a les notícies de la televisió han esmentat res del que he explicat aquí. Així que em sento complagut d'haver-te informat en cas que no ho sapiguessis.

Ens llegim:)!!!!

Cuideu-vos i estimeu la terra.

Guillem Bagaria ha dit...

weeee!! io stava malalt :'''''''''(

Lord Darkangel ha dit...

En Roger no para de fer currículum!!